lördag 6 februari 2010

fodelsedagspeppen!

Idag ar ingen vanlig dag for det ar Pias fodelsedag! Detta firar vi med att ga till vart favoritstalle (Kentuckee, med livemusik och allt som hor dartill. Sjukt tacky and we love it! Viva la turisma) och ater Sizzlers.

Vi inledde fodelsedagen med att dricka ol pa stranden med Debit och hans van. Vi startade fordarvet vid 04.30 och traskade hem vid 09.00. Och vi befarar nu att ha annu en stalker efter oss. For det ar just vad lammkottet blivit; en obehaglig stalker som letar upp oss var fan vi an befinner oss. Aldrig har val min telefon ringt sa mycket som i Indien. Och nu tror vi dessvarre att aven Debit kandiderar till att forforlja oss. Vi grundar detta pa att han konstant berattade hur vacker jag var, hur fantastiska ogon jag har, att han ar galen i mig och inte kan sluta tanka pa mig. Och nu ringer aven han hela tiden, dygnet runt. Just nu ar vi valdigt trotta pa indier och har bestamt oss for att enbart prata med turister i framtiden, da alla asiater verkar bli kara i oss sa fort vi sager hej.

1 kommentar:

Therese Vorbau sa...

Du har väl den egenskapen hos dig :)