fredag 14 augusti 2009

Idag blev en bra dag till sist. Vaknade med den värsta huvudvärken jag någonsin upplevt och fick skjuta upp bebisklapparna till lördag istället. När jag till sist vaknade klockan två blev det lite bråttom och hetsigt (på ett det-går-inte-snabbare-för-att-vi-hetsar vis á la anna-maria och my), åkte in till stan, hämtade BD forever biljetter och gick glada i hågen till Condeco och åt en tråkig macka tillsammans med Johanna.

Mätta men något missnöjda gick vi till Rubinen och hämtade ut våra wow-band (som numera är med plastplomb = WIN för en nickelalleriger som mig), mötte upp Hanna och hängde i parken där jag träffade Teresa. Pinsamt nog känner jag inte igen henne när hon av en slump råkar vara vän till en väns pojkvän som sitter med oss och hon utbrister "VI ÄR JU FACEBOOKVÄNNER, VI DANSADE PÅ DEBASER OCH DISKUTERADE POLITIK!" världen är så himla liten. Efter detta mötte vi upp Anna och såg Bob Hund som kickade ass. Alltsammans avrundades med en bitter öl på Parken (då det var ungefär hundra pers i kö till Pustervik och Deportees. Bittert, som sagt.)

BD Forever var (om ni inte förstod det) helt fantastiskt fin och nostalgisk. De två låtarna vi hann höra med Hello Saferide var också bäst!

Inga kommentarer: