torsdag 13 augusti 2009

Vad som gör Göteborg så värt:

Att jag är här (dah)

Gosa med Milton och Vildur

Grillning hos Charlotte och David (Fredrik på bild)

Skitgubbe till två på natten hos Oskar och Jonna

Junior Boys peppen

Att träffa fina, fina Anna på Laleh.

Jag älskar att vara här, även om jag längtar hem. Men Gudars, vad jag älskar att vara i Göteborg. Vet inte hur många Cortado jag druckit och jag .. åh, jag älskar min semester. Den är fantastiskt fantastisk. Det var tänkt att vi skulle få oss ett gott skratt med Betnér, men det var så knökat att vi inte hörde eller såg ett smack, så dumt nog vandrade vi uppåt avenyn och beskådade Hammerfall en halvtimme för länge. Men int' ä' ja' bitter. Imorgon skall jag äntligen få träffa Mellies bebis och därefter se BD forever på Bio Roy. Behöver jag säga mer? Livet är värt.

(Alfred, fint planerat inför MF, jag joinar gärna på det mesta, särskillt Ternheim! Smoky smoky)

1 kommentar:

Oscar sa...

Jag vill passa på att påpeka att MF till vardags är en allmänt vedertagen förkortning för Melodifestivalen.