söndag 23 augusti 2009

Min blogg tillåter naturligtvis bara videoklipp på 100 MB. Alltså kan jag inte dela med mig utav min 116 MB stora upplevelse att stå i ett hav med 33 000 lyckliga människor och få hjärtat mosat med favoritlåt efter favoritlåt, den ena mer storslaget framförd än den andra. Samtliga 111 minuter var ett levande mästerverk och aldrig har jag önskat att klockan skulle stå still så mycket som då.

Om en halvtimme är min semester slut. Ja, det är något vemodigt. Man vänjer sig lika snabbt som Bolt springer vid att vara ledig. Men min ledighet kunde inte ha avslutats på ett bättre sätt. Tack, Therese, för världens finaste dygn.

Alltså: Första konserten på arena - check / Bästa konserten på 10 år - check

2 kommentarer:

D sa...

man är måttligt avundsjuk.. måttligt.

Tess sa...

det finns inte ord. <3