fredag 28 augusti 2009

Kristallen kommer alltid vara en av de mest underhållande galor jag vet. Men det är nog för att Kristallen och jag, vi är tighta. Kolla bara:
Kobra vann. Mia och Klara vann. Antikrundan vann (även om jag gärna hade sett en delad förstaplats, enbart för att jag fullkomligt älskar de sarkastiska insticken i Halv åtta hos mig), och gamla goda På spåret vann, tack och lov. (OS i Peking, ett pris? störtlöjligt!)

Lilla Christer då, tänker väl ni? Johodå, jag spådde rätt i dunfjädrarna jag låg på. Visst sköts den upp, inte i rymden men tills 05:59. Ganska tramsig tid, tycker ni inte? Luktar misslyckande, tycker ni inte? Jag slår vad att om inte farkosten skjuts upp ytterligare en gång så skjuts minutrarna fram ett snäpp. Varför göra sig speciella? Varför inte bara säga 06.00 svensk tid?

Ändå känner jag peppen. Nu lyfter vi!

Inga kommentarer: