torsdag 6 augusti 2009

Jag tänkte först skriva om min fina dag med min syster, hur vi gått runt i malmö och ätit god mat och tittat i fotoalbum och hur mycket jag älskar henne. Sen tänkte jag skriva om min otroligt Fula Dag, som jag avslutade på Debaser då Tina spelade skivor. Jag gick dit i god tro om att inte behöva oroa mig över mitt yttre kaos, och vem har då helt plötsligt kommit tillbaka till Malmö? Just det, Skägget. Vi halsade vårt vatten och rusade hem.

Sen tänkte jag säga att Daniel flög till USA idag utan att säga hej då men eftersom jag lovat mig själv och mina fyra läsare att sluta agera dödsannons så låter jag bli, ha.

MEN, när jag kom hem ikväll fick jag veta att min fina underbara Mellie fött en pojke idag. Jag är så lycklig, nu går packandet inför Göteborg så mycket lättare. Imorgon kommer jag få krama bebis!

Och jag hoppas att du är jetlaggad i minst en månad, Daniel.

Inga kommentarer: