torsdag 6 augusti 2009

Bloggen har varit dyster ett par dagar, jag vet. Jag tror att jag burit på sorg. Oscar har, geografiskt sett, flyttat nästan ett helt Sverige ifrån mig. Nu tänker ni att det väl inte är hela världen och att den därmed inte förtjänar att svartmålas för detta. Men det gör den. Och jag kan inte förklara det. Däremot, så skall jag för allt vad jag är värd, försöka belysa de lyckliga stunderna hädanefter. För att bloggen inte skall bli en levande dödsannons.

Mamma fyllde år idag. Mina mostrar med respektive kom ner från Jönköping och det har varit fint. Verkligen helt fantastiskt underbart fint. Min släkt är underbar, och helt fantastiskt roliga. Marianne (moster) sitter och tittar på biotherm krämen mamma fick av oss i present och säger "ja' se! Dä står på utrikiska, det sa' stå på svänska! DET SA' STÅ PÅ SVÄNSKA"

och hör sen. det sa' stå på svänska.

Inga kommentarer: