måndag 2 februari 2009

Igår var en trevlig kväll. Anna känner Emma som jag fikade med under mina mest hektiska pop år. Alltså typ 03-05. Kanske lite 06 också, fast då tappade vi fikagrejen. Världen är så himla liten. Det var underbart att träffa henne igen. Retro var: mycket folk, seg musik/bra at times och alla hånglade. Jag kände mig mest ensam i världen och gick hem och la mig.

Jag vaknade bakfull med en överhängande känsla av ensamhet i hela kroppen. Gick upp, drack några koppar kaffe och till sist kom så även min sambo hem efter att ha varit borta hela helgen. Efter att jag jobbat skamligt lite (14.30-18.45) gick vi hem till Anna och låg och skrattade och drack te i tre timmar.



Hittade Den Spårlöst Försvunna Tvättnycklen i min jackficka på vägen hem inatt. Väldigt intressant, då den försvann Innan jag flyttade in. Nåja, vi har äntligen en tvättid imorgon och skall få lite rena kläder i garderoberna.

Imorgon händer jättemycket. Jag ska tvätta, städa med sambo, fika med Therese, få ordning på rummet, hämta ut filmerna på Mobilia (Det bästa ur allsång på Skansen samt Babar 3) och dricka öl med Didi. Det sistnämnda skall bli det absolut mest intressanta att summera imorgonkväll.

Inga kommentarer: