lördag 31 januari 2009

Imorse, klockan 06:56 för att vara exakt fullkomligt BANKADE någon på min dörr. Jag mummlar något ohörbart och in kommer Frits, full som tio kastruller.

"är du vaken? så bra. kan jag sitta här och prata lite med dig?"
- jag ska upp om 1½ h, Frits.
"jaja, men jag ska vara tyst"

Sen låg han och pratade konstant tills jag skulle upp. Favoritreplik "vad var det du var ledsen för innan? jag kan skeda med dig om du vill" "JAG ÄR INTE SUGEN LÄNGRE, FRITS" och under hela samtalets gång fick han dra täcket från munnen på mig så han kunde höra vad jag sa "nu försvann du lite, vad sa du?" Haha, mest otippade morgonen ever. Sen kommer jag hem från jobbet och finner Linus, Anna och Frits liggandes i Malvas säng. Kul att komma hem till allt utom sin sambo haha. Det har varit en härlig hängdag och nu skall jag och Mia bege oss hem till Anna på preparty sen Retro. (Jag fick sovmorgon till 13.00 imorgon, länge leve)

Inga kommentarer: