måndag 14 april 2008

Jag har döden för nära för att orka förstå

Still a little bit of you taste in my mouth since yesterday.
Igår var jag och Anna-Maria på rot, minst sagt. Haha. Gjorde månadens dummaste grej som på fyllan kändes som världens bästa idé (vilket jag alltid tycker tills morgonen nalkas och jag får tillbaka kontrollen över min hjärna). Jag älskar Anna-Maria. Så jävla underbar.

Vi har haft lite Skåne på besök, Filip och Totte. De ramlade in en halvtimme efter mig inatt med Madde och Sanna som sällskap och efter enormt högljudda konversationer och trängsel i en stor men för liten säng utbrister Madelene "MEN OM VI SKEDAR FÅR VI PLATS!" Underbar, Madelene, hon är underbar. Som jag skrattade.

Efter tre timmars sömn gick jag till jobbet och bröt ihop ungefär tolv gånger på åtta timmar. Starkt presterat om ni frågar mig. Jag vet lösningen på mig själv, jag ska bara våga. Sarah och jag hade en favorit i repris på balkongen nyss. Dock lite lyxigare för hennes del. Jag höll mig till mitt kaffesumpspulverkaffe.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Håkans nya och bli tårögd vid tanken på alla enormt kärleksförklarande recensioner han fått. Jag är i ett väldigt känsligt stadie. Men nya skivan, alltså, åh, håkan. Kan inte låta bli att som alltid tänka "ÅH PRECIS SÅ ÄR DET!!"

Ps. Ledig måndag och tisdag. xoxo

Inga kommentarer: