tisdag 30 november 2010

Lyxen i att komma hem till mamma ligger i att min kära bror tagit hem en massa grejer han vet att jag älskar: fem sorters svamp, ett kilo (!) avocado och mandelpotatis. Yummie in my tummie. Detta ledde till att både jag och Dino ligger i paltkoma och inte alls känner för att gå till jobbet. Ingen av oss.

På tal om världens finaste hund så har mamma slutligen tagit beslutet att han inte lever ett lyckligt liv med alla sina sjukdomar och i veckan kommer vi att skicka upp honom till pappa i himlen. Det gör ont ont ont och jag grät mig till sömns igår. Han har ju funnits vid min sida i 13 år. Vem ska nu lägga sin tass på mig när jag kommer hem ledsen och uppgiven? Fan, jag vill inte.

För att byta ämne så har jag äntligen, ÄNTLIGEN, fått en lägenhet. Om så bara för 6 månader, men fan vilka 6 underbara månader jag har bestämt mig för att ha. Det fina i prinsesshistorien är att den ligger mitt emot Karolina, så jag behöver inte ens flytta så långt! YAY!

Nu ska jag återgå till att klappa min hund för antagligen sista gången. Jag är tacksam att han inte har en aning om vad vi tänker göra mot honom..

Inga kommentarer: