torsdag 25 mars 2010

Jag är ganska salongsberusad på Sofielundsvägen och känner mig omöjligt osugen på att jobba imorgon. Frits med fantastisk flickvän fick mig att dricka en öl för mycket på Bob's, och jag kan plötsligt se varför jag gick ner i vikt i Indien utan att anstränga mig. Det finns tusen öl för mycket i Malmö. Min helg kommer bli fin. Alla fina människor (minus Anna som åkt på semester till Prag) är hemma och jag skall fira detta med asmycket Debaser. Och öl.

Två Blåbär förgyller min kväll och jag önskar att Amel och Anna-Maria var här. De enda två efter min bror som förstår sig på mina musikaliska fruktfavoriter. Världens bästa födelsedagspresent vore att få en lp med Två Blåbär. Nu svamlar jag å det bestämdaste för mycket.

Jag tänkte att jag kunde bjuda på en jävligt fräsch bild från min hejdå-kväll, bara för att det är torsdag och nästan-fredag. Jag älskar den. Detta är bilden jag kollade på varje gång jag fick hemlängtan i Indien. Längtan blev värre men lyckan för stunden mycket större.

Inga kommentarer: