fredag 6 november 2009

Min hand ser äcklig ut. Den kliar, är illröd och varar. Min hand är personifieringen av sex appeal. Jag vet och inser att bilden inte ger min hands situation rättvisa. Och jag skäms över att stanna hemma en hel helg för något så löjligt utslag på handen. Men är jag i vatten blir det än värre, har jag med mat att göra kommer miljö & hälsa att döda mig och är jag i kontakt med nickel kommer min hand seriöst dö ändå och trilla av och jag är ju i ärlighetens namn ganska förtjust i mina händer, även om jag värdesätter min vänstra mer än min för tillfället sjuka högra.

Till alla på mitt jobb: FÖRLÅT OCH JAG KÄNNER MIG ASLÖJLIG

2 kommentarer:

dandahjärtat sa...

Du är fin ändå hjärtat, men din hand måste vila :). Skit i vad alla andra säger, om de nu säger något.... PUSS & SOME LOVE!!!

chrille sa...

vi klarar oss ;)