tisdag 3 november 2009

Istället för att sova timmarna jag förlorade igår och kommer förlora än mer inatt har jag

1: Hängt i Karolinas nya lya och tittat på min gamla lägenhet genom fönstret.
2: Saglat över hennes snygga granne som dessvärre matchas med en lika snygg respektive.
3: Möblerat om i mitt rum (i fantasin då ekonomin inte tillåter några förverkliganden. Det blev jättesnyggt!)
4: Stirrat irriterat på mina för tillfället 5 påbörjade böcker som inte skänker mig någon frid eller glädje alls, inte en endaste sida utav dem.
5: Ätit Center nougat och känt att en ny obsession är på intågande.
6: Visat Karolina hur hennes kaffepress fungerar och även ställt in alla hennes TV-kanaler. *Världen bästa/händigaste vän*
7: Känt sig misslyckad och missnöjd med punkt 4 och 5.

Nu skall jag somna in likt Törnrosa och vakna strålande glad om 4,5 timme igen.

Inga kommentarer: