torsdag 8 oktober 2009

Müller fick priset och jag är besviken. Mindre besviken är jag på Sofie och impuls föreläsningen hon drog med mig på. Hanna Hellberg höll låda med "När kvinnor blev lesbiska och lesbiska blev kvinnor" på Orkanen och jag är mycket, mycket nöjd.
Nu ska jag ställa mig och göra rotfruktschips och linsbiffar sen kommer Sofie och klipper mig med en kopp kaffe i ena handen och en sax i andra. Bra torsdag det här, hörni.

Jag lägger frusna ärtor på såväl hand som hjärta och ger upp, en gång för alla. Nog är nog.

1 kommentar:

Therese Vorbau sa...

Jocke ringde mig innan idag och mitt i allt säger han "jag mötte din vän i morse, hon skulle på en föreläsning på Orkanen". Lite smått förvirrad funderar jag på om han träffat någon annan än dig, ger ett snällt "där ser man" som svar och tänker att "inte fan puggar My, det här går inte ihop". Men nu fick jag det att fungera ju :D