lördag 3 oktober 2009

Jag, samt mitt regnstormiga hår, är nyss hemkomna från en fantastisk afton med syster och Lars Demian. Efter en halv flaska vin känner jag för att vara fantastisk på Debaser. Min plånbok gapar och skriker för full hals att jag är dum i huvudet och mina vänner verkar som bortblåsta med vädret. Men lika glad för det är jag men gladast är nog skägget!

Sandra vann sin serie och stolt som en moder säger jag; GRATTIS. Att jag bara stod ut första halvlek skyller jag på vädret och Nathalies systers MAS-aktuella arm. Dessutom saknar jag Oscar så jag nästan går sönder.Sen säger vi grattis till undertecknad som gått ner en storlek i kockbyxor!
GRATTIS MY LUNDSTRÖM, DU ÄGER!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaah du är en himla ljuvlig människa my. vi skall dansa den 17 dec. inte att förglömma! /C. Kjellvander