onsdag 19 augusti 2009

Tina och jag gjorde den ambitiösa vandringen till Systrarna Grene och tillbaka när klockan slog kvart över tolv och min tvättid därmed var förbrukad.
Det var varmt, det var jobbigt och det kostade som alltid i mitt fall pengar. Mitt enda försvar är att jag lade varenda krona utom 50 på presenter till min bror som fyller år nästa vecka. Alltså OK!
Anna P smsade och peppade en utgång jag är väldigt kluven gentemot. Det är inte det att jag inte är sugen på att dansa, (det är jag alltid) jag är bara så trött. Men det kanske vore något. Betapetturnering med vin och sen Debaser? Hm. Jag återkommer.
Jag har börjat läsa min lilla diamant Sputnik Älskling på allvar och är återigen förtrollad. Tyget min ögonsten vilar på tillhör en kjol jag fyndade för 27 kronor idag. Jag är, än så länge, väldigt förtjust.

Åh, att utgå eller inte utgå. Det är frågan.

Inga kommentarer: