tisdag 11 augusti 2009

Jag Har bilder, jag orkar bara inte lägga in dem. Så förlåt, såhär i mellanhand. Idag har jag fikat med fina, underbara och helt fantastiska Penny (förlåt, Jennifer). Det är bra med sånna människor, ni vet, som man inte träffar på ett år men kan prata med som om det vore senast igår man sågs sist. Efter det åkte jag hem och fick blåbärspaj och hetslyssnade på Her Majesty. Vi insåg att det passande nog är Kulturkalaset (en sämre version av Göteborgskalaset) och att det faktiskt var en hel del vi ville se. Veckan som kommer innebär:

Tisdag:
Veronica Maggio (För Charlottes skull, jag hade helst sluppit)
Navid Modiri och Gudarna
Laleh
Junior Boys

Onsdag:
The Cat Killers
Hammerfall (För Kims skull, jag hade helst sluppit)
Markus Krunegård (JAG TÄNKER SE TILL ATT SLIPPA)

Torsdag:
BD Forever
Bob Hund
Deportees
Fontän

Fredag:
Timo Räisinen
Bon Iver
Beirut
Grizzly Bear
Band of Horses
Wilco
Laakso
Antony and the Johnsons
Röyksopp
Glasvegas
Arctic Monkeys
Fever Ray
Andrew Bird
Monotonix
Promoe

Lördag
Patrick Wolf
Ingenting
Vampire Weekend
Olle Ljungström
Florence Valentin
Basement Jaxx
My Bloody Valentine
Lily Allen
Teddybears
David Sandström
Final Fantasy
Loose Goats
Deerhunter

Livet är g ö t t

1 kommentar:

Oscar sa...

Älskling, var snäll och njut av Veronica Maggio för min skull också.
Åtminstone när hon spelar "17 år".