tisdag 18 augusti 2009

Igår var en oslagbart trevlig dag och kväll. Charlotte och David är nere från Göteborg så vi köpte lite käk och lagade till hemma, drack vin och mousserande (David har fått jobb här nere = fira!) och hade det så fruktansvärt trevligt. Malva och Niklas trillade hem vid tresnåret. Det finns en obeskrivligt charmig bild, som jag tänkte dela med mig av när jag kommer hem från vårdcentralen.
För nu är det så, mina goda och förljugna, att jag skall styra upp den här sneda ryggraden, huvudvärken, domningarna i händer och ben, tankspriddheten och tröttheten. Jag har inte sovit på hela natten för jag har en så helvetisk huvudvärk och någon sjuk smärta i hela vänsterarmen. Nu styr vi upp det här med lite blodprov och vitaminer, eller vad säger ni?

(Jag ska se Orup ikväll. Det är Oscar och Oscar alena som förstår det stora och fina i detta.)

1 kommentar:

Fyndhörnan sa...

Jag förstår utmärkt! Jag och mamma ska också se :)