söndag 26 juli 2009

Efter en fantastisk fyndrik loppis samt realisationsrunda gick jag hem till min fina sambo och visade stolt som ett barn upp mina nya ägodelar, som hon sedan (som bara hon kan) prisade till skyarna. Jag hade en plan på att ta en bild av min fantastiskt fina knallröda jacka (10kr), men efter att ha hängt hemma hos Anna P med Linus en hel dag är jag fullkomligt slut.
Ännu en fantastiskt fantastisk semesterdag har nått sitt slut och jag kunde inte varit mer nöjd. I min ägo har jag nu världens bästa och längsta playlist på 123 låtar; HEY! SHUT THE FUCK UP, som vi skapat under samtliga timmar tillsammans. Alla har legat/rökt/suttit/städat för sig och utropat en låt jämt och samt som de känt för just för stunden, vilket resluterat i en något schizofren blandning. Underbart. Livet, mina vänner, är UNDERBART. Och imorgon kommer Anna-Maria och stannar nästan en vecka!

Inga kommentarer: