fredag 26 juni 2009

Igår gick startskottet för sommaren på Sturup. Med buller och bång. Det var ett helvetes jävla helvete på jorden, ska jag få be att tala om. Detta resulterade i att jag stank som ett helt McDonalds när jag till sist kraschlandade på Debaser. Efter en öl var jag helt slut i huvudet och hungrig som en varg. Så, skäggjakten gick som väntat riktigt, riktigt dåligt. Jag tror dessutom att jag undermedvetet har lagt ner. Faktum är att jag aldrig, aldrig, aldrig kommer våga fråga efter ens en tändare. Alltså kommer jag från och med igår att sluta jaga skägg. I alla fall just det specifika skägget.

2 kommentarer:

sandra sa...

NEEEEJ MY, du får inte ge upp :( :(. Jag hejade ju på dig i min blogg och allt.. haha. Var det så mycket på jobb :o usch.. stackars! Men du, klänningen vägde upp lukten.. Du var säkert finast där!

christel sa...

ingen på sturup har undgått att du gillar honom. ge inte upp!!!