måndag 25 maj 2009

VÄRLDENS FULLASTE FEST!






Carlsberg & Timbuktu bjöd på öl. Mycket öl. Mest öl i världen. Mer öl än jag sett i hela mitt liv. Jag har ju ingen skam i kroppen, och Skägget som serverade alla tusen liter öl var för snygg för att jag skulle kunna hålla mig därifrån. ÅH GE MIG DÅ!
Det kan ha varit en av livets roligaste kvällar igår. Timbuktu var fantastisk och jag har skrapsår på knät och ett sår i huvudet efter en ölflaska som for med full kraft. Men som Samuel skulle ha sagt; HELNÖJD!

4 kommentarer:

sandra sa...

HAHA KINGAR :D så sjukt kul igår, tack för allt! Skägget 4-ever! haha :) PUSS LOVE!

Tess sa...

härligt ! ibland får de vara värt det.

christel sa...

det var riktigt kul igår :D

Soffii sa...

hahaha ja fy tusan vad mycket öl det blev...men carlsberg får skylla sig själva när dom bjuder så mycket hihi :)