söndag 1 mars 2009

We met when we were nearly young

Jag hade tydligen glöm att berätta för Johanna att Placebo ska spela på Siesta i sommar, så när vi pratade ikväll och jag nämnde det i förbi farten fick jag ett 15 minuters långt "herregud herregud herregud men herreGUD My" och så bokade vi biljetter. Det bör tilläggas att hon är ett av de största fan jag stött på efter Didi, typ. Det kommer bli fint. Så förutom Emmaboda kommer jag alltså dansa runt på Siesta även i år. Det kommer bli en fin sommar.

FYI: Jag åker till Göteborg den 20e och det ska bli så... skönt. Underbart. Fantastiskt. Jag saknar alla så mycket att jag faktiskt inte finner ord. Jag önskar att jag kunde bo på två ställen samtidigt.

Och med all denna nya information i min kalender var det kanske tur att jag sa att jag kunde jobba extra imorgon och på söndag. Det låter som att jag behöver fortsätta mina 6dagars arbetsveckor för att kunna finansiera den kommande sommaren. Men vilken sommar det kommer bli sen!

Inga kommentarer: