onsdag 11 februari 2009

Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen och om 3½ timme hämtar Stina och Mi mig igen. Konstigt nog känner jag mig inte trött - än. Men jag lär dö och bli en förbannat rövfödd människa runt 10-snåret. Vi hade hur mycket som helst att göra idag. Jag avskyr snö, särskillt när det infaller med en arbetsdag. Alla flighter var jätteförsenade och alla resenärer var jätteirriterade. Det hade kanske varit ok om jag jobbat med typ Stina, Stina eller Mi. Men nu gjorde jag naturligtvis inte det.

Nåja. Jag ska fortsätta flytta möbler då de ska greja med elen här imorgon. Samboskapet ser endast problem och elände med hela ombyggnads jippot. Vi tycker att vi har det förträffligt som det är.

1 kommentar:

Fyndhörnan sa...

Fast lite bättre sprutt i kranen hade inte varit fel!