lördag 14 februari 2009

Igår var vi på förfest hos Annie. Det var väldigt trevligt med goda chips och estetiskt godis. Jag eskorterade Malva till Debaser och överlämnade henne till Linus och Frits och traskade hem. Det var ganska lagom. Jag har som sagt insett det fina i att gå hem i tid.

Nu ska Malva och jag gå till Bolaget och kolla in Barack Ohmama på Spångatan, som är tänkt att bli vårt hem i sex veckor. Vi har bestämt att göra det bästa utav eländet. Barack Ohmama, alltså.

Ikväll skall jag på Gordana, Ted och Soffis inflyttningsfest. Det ska bli otroligt roligt, har inte sett någon av gästerna eller värdarna på minst ett halvår. Min lovalova Anna skulle titta förbi med. Sweeet.

P.S Solen skiner och samboskapet planerar kastrering med sliten skridsko.

1 kommentar:

The Hyacinth Girl sa...

Mr lovalova! I will be a'lookin by.