fredag 6 februari 2009

i was born to adore you

Igår kom jag hem till två berusade och en gipsad sambo. De är numera alla mina sambos. Då de alla befinner sig där i princip alltid. Mia har opererat handen, Malva väntade sig det värsta och ville bli full, Anna var en god vän och gjorde henne sällskap. Så även jag när jag väl fått av mig skorna och fått en summering av läget. Vi dansade i rödvinssalt, skrek med i trasdockorna och andra fantastiska barnbitar samt åt kakor. Det var en otroligt fin kväll.

Idag kom jag hem till en förfest med De Tre Sambosarna och Fritte. Ingen kan påstå att jag inte får min sociala del, trots att jag jobbar jämt. Men imorgon är jag ledig (!) och skall på Zannas inflyttningsfest och äta frukost med Sambo 2 och kanske Sambo 1, vi får väl se, vi får väl se. Nu ska jag se lite FNL, då jag försummat det alldeles skandalöst ofta den senaste tiden.

En eloge till mig, f.ö, då jag jobbade monsterpasset 9-22 idag.

2 kommentarer:

Fyndhörnan sa...

jag vill också vara sambo! Ni verkar ha så kul jämnt, ni sambor!

My Lundström sa...

Det är bara att komma på! Hemmet står öppet för alla. Vi är så att säga a jour!