onsdag 4 februari 2009

DON'T WORRY ABOUT ME, I'LL MAKE IT ON MY OWN

Eller, kanske inte. Åh. Svårt. Ska be Malvapappa att hitta en blackbox som jag kan låsa in mitt patetiska lilla hjärta i så att det slipper allt det här i fortsättningen. Jag hade en skitdag på jobbet, kom hem till Malva, Anna och Frits. En standard på Södra Förstadsgatan. Anna är så bra på att älta, fantastisk egenskap hos fantastisk människa.

"vi är inte så bra på att vänta, allt ska hända jättefort och jättemycket"
- fast inte när det kommer till samlag. jättefort och jättemycket?

1 kommentar:

The Hyacinth Girl sa...

Åh! Jag tycker du är himla fantastisk själv! Nu kommer jag följa din blogg slaviskt så jag vet vad som händer när jag inte ligger hoprullad som en gumma i stolen eller beter mig allmänt fyllevidrigt i ert flotta hem.