lördag 27 december 2008

find a cure for my heart

Igår var verkligen en så otroligt slapp dag. Efter pizzafrukosten med Pippi satt vi typ döda i x antal timmar och stirrade på mest inget alls. Sen slog det väl slint, kan tänka. VI GICK PÅ REAN. Det sämsta vi kan ha gjort ever. Nåväl, efter att ha överlevt världens längsta köer i en halvtimme bestämde vi oss för att det faktiskt fick vara nog. Vi bokade biobiljetter (den sög. vill inte prata om det, ever) sen körde karolina mig till systeryster. Väl där slängdes jag tillbaka till gymnasietid och löste mattetal för glatta livet. Bakfull hjärna som sätts på matteuppgifter är inte att förlita sig HELT på. Efter fina systern och bion åkte vi och åt mcdonaldsmat.

Allt som allt var det en fantatisk dag.
Jag har finsmsat i två dagar och vet inte vad jag ska göra med svaren som jag får och känslorna det väcker. Vi tar väl en kudde och kväver dem, helt enkelt.

"OH MY GOD YOU THINK I'M IN CONTROL OH MY GOD YOU THINK IT'S ALL FOR FUN"

Inga kommentarer: