onsdag 31 december 2008

Idag är den sista dagen på 2008. Jag försöker känna efter i mig själv om jag gillat 2008 överhuvdutaget, och det har jag såhär i efterhand verkligen gjort. Det har varit under dessa 12 månaderna som jag fick Anna-Maria, mitt ris närhelst på dygnets timmar jag behöver henne. Charlotte, David, Johanna, Yoko, Virre, Lisa, Angelica, Jean, Afif, Pierre, David, Mathilda R, Mathilda B, Theres, Madelen, Buffy, Nancy, Stina och Mi och My. Jag har funnit så förbannat fina vänner det här året att jag nästan känner mig bortskämd. Det är klart att 2008 varit ett fint år, allt som allt, när dessa människorna funnits med.

Och utan Oscar, Karolina, Malva, och Marianne hade detta året inte varit genomlidligt. Jag älskar er, så mycket mer än ni någonsin kommer vara kapabla att älska mig. Therese: Tack för att du funnits vid min sida, alltid redo. Jag älskar dig, och snart (nåja, augusti, men såhär dagen innan nytt år kan man inte vara pessimist), snart står vi i en massiv mängd människor och skriker och är alldeles fullständigt lyckliga.

Något jag önskar att jag gjort MER 2008:

Dansat med StinaV.
Uppskattat vad jag har istället för att längta efter något jag aldrig kommer få.

Gott nytt år, mina fina vänner och de jag inte känner.
Nu ser vi till att det blir ett förbannat fint 2009, wont we?

3 kommentarer:

Anonym sa...

2009 ska bli det bästa jävla året i världshistorien. Vår världshistoria! Den enda nämnvärda.

Anonym sa...

so we'll dance every night in 2009

Therese Vorbau sa...

No lies, just love. <3