torsdag 13 november 2008

So come back, I am waiting.

Idag kom jag över en kanske till och med fantastisk coverskiva med Cohens finaste bitar. Kan vara så att covers suger och att de aldrig är lika bra som originalet, men denna skiva är riktigt bra. Nöjd.
Det har varit ganska bra dagar på jobbet denna veckan, med ett par timmars undantag som jag helst vill radera från mitt liv. Det kan inte vara en dröm jämt.
Läser just nu En handfull regn som började som ett segt människoplåganderi, men som har mynnat ut i en fantastiskt fin bok. Läs den, läs den.
Imorgon kl. skittidigt åker jag till mitt andra hem och stannar tills sen söndag. En liten weekend i Göteborg är det mest avslappnande jag vet. Som färdlektyr har jag med mig Den andra systern Boleyn.

Vi hörs snart, mina vänner.

Inga kommentarer: