onsdag 19 november 2008

Idag ställde jag klockan (och snoozade tre gånger) för att gå upp och tvätta. Även om jag fick mer i lön än jag väntade mig kan jag inte köpa nya kläder varje gång de rena tar slut. Det är ett ohållbart system - även för mig.

Jag är långledig, för att använda mitt och Stinafinas favorituttryck. Alltså ledig två dagar i rad. Fråga mig inte vad tre dagar skulle innebära, vi har inte ens vågat tänka tanken att någonsin få vara lediga så länge. Så för att fira min första fria dag skall jag möta upp Therese kl. fjorton och göra av med lite överflödiga pengar, he he. Saknar min schlagersessa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom jag utgår från att schlagersessan är jag, så kan jag meddela att schlagersessan saknar dig också. Mysigt att vi tagit upp det epitetet igen förresten.
Är du upptagen i helgen?