torsdag 23 oktober 2008

Det har kommit en ny funktion, som inte är bra. Det står hur många som "följer" min blogg. Personligen får jag ont i magen. (jo, ni får naturligtvis följa min blogg. Det är inte er det är fel på, det är mig) Är det inte charmen med bloggar, att man inte vet huruvida någon följer den eller inte? Att man inte vet om man skriver för sig själv eller halva jordklotet (nåja..)

Idag var foten, jag och Marianne på stan. Det var tänkt att vi skulle se den nya utställningen på konsthallen, om där nu funnits någon ny utställning att se. Åt en god soppa och drack en halv kopp kaffe när vi nu ändå var där. Sen haltade jag, foten och Marianne vidare och jag fick det svart på vitt att förälskelsen mellan den grå koftan på filippa K och mig aldrig kommer bli något. Ännu en orsak att addera till min inget-godis-igen-någonsin-diet.

Vi ska ha filmkväll varje kväll (jo, vi har ett liv. vi har det) och bli välsedda cineaster så småningom.

1 kommentar:

Fyndhörnan sa...

Hur hittar man funktionen? Jag vill veta!!