onsdag 30 juli 2008

Idag har jag samlat vuxenpoäng. jag tog mig i kragen och gick till banken. 10.07 stod jag alltså som nummer 13 i kön att få hjälp. Otroligt. svensk bank är en enda lång kö. Kom till slut fram till en charmig kille som hjälpte mig att skaffa ny dosa och nytt kort. ÄNTLIGEN! Han var en ängel och rotade fram en begagnad internetdosa så att jag slapp betala den svindlande summan på 250 och istället kom billigt undan med 50 kronor. Tack, jag är dig evigt tacksam.

Jag ska ha lite kvalitetstid med Jens på balkongen nu, sen ringer förhoppningsvis K snart så vi kan bege oss till mer soliga vidder. Igår pusslade jag och Mikaela om i schemat så att jag inte behöver köpa nytt busskort förrän lönen kommer. Det resulterade i att jag genom att byta bort två dagar är ledig i 6 hela underbara dagar i augusti. PÅ EN GÅNG! Tack, jag är dig evigt tacksam!

Inga kommentarer: