onsdag 9 april 2008

Fredagen för en månad sen slutade med tågrälsvandring och tandlagning för 580 kronor. Alltså förutspådde jag den dåliga kvällen, och hade rätt. Nåväl. Skam den som ger sig. Vi gör ett nytt försök nästa löning. Alla är rörande överens. Förutom Pottis som åker till Spanien. Somliga har det skönt. Idag mös jag, Sarah och Madde ner oss i deras stora säng och tittade på en värdelös film som stör mig än. Familjepizzan som vi inte gjort oss förtjänta av var trots detta oförskämt god. Innan den osunda kvällsmaten var jag i stan med Pottis och gjorde endast av med pengar på en alldeles förtjusande god smörgås. Alltså ska jag börja blogga igen. (Peppar peppar). Bianco invigde mig i ett par skor idag. Som jag inte kan glömma. Måste köpa dem. Måste hitta 800. Eller helt enkelt överleva förlusten. Fast det vore ju onödigt. Ska nog hitta pengarna. xoxox

Inga kommentarer: