lördag 16 februari 2008

Jag my lundström, mannen fångad i en kvinnas kropp, okvinnligheten personifierad, köpte idag smink och hårprodukter för 1000 svenska kronor. Galet. Men jag kan med glädje berätta att jag aldrig haft lockigare hår och aldrig någonsin haft en bättre foundation. Min schlagersessa vore stolt. Ögonkrämen verkar inte ha fyllt någon vidare funktion men jag hoppas på ett märkbart resultat om någon vecka. Annars är jag 350 kronor fattigare helt utan mening. Vore bittert, dock väldigt typiskt min vanliga otur.
Köpte även en ny jacka och lämnar Äntligen min mossgröna fula kappa bakom mig. Nu har jag som alla andra vettiga människor en svart vanlig hederlig jacka och känner mig redan så himla mycket snyggare än jag förtjänar. Nu ska jag jobba natt på min flygplats för första gången. Wish me luck. xoxo

Inga kommentarer: