torsdag 21 februari 2008

Idag spelar jag Too much love will kill you lite för många gånger och hänger läpp över anledningar jag inte ens orkar analysera. Jag behöver helt enkelt en kopp kaffe med Marianne imorgon. Det har jag behövt i flera veckor. Therese har åkt hem och det är ännu en gång tomt i mitt rum. Stökigheten doldes väl av hennes enorma luftmadrass och jag kan nu meddela att det ser ut som förväntat. Jag tröstar mig med att jag har tvättid imorgon innan jag åker. Jag älskar att tvätta. Särskillt med Incomplete på lite för hög volym. Den totala förnedringen. Och jag är smärtsamt medveten om att min skönsång säkerligen hörs klart och tydligt genom mina stängda dörrar.

Igår blev jag för övrigt oförskämt berusad hemma hos Charlotte. Hej kanin! Haha ååh, SÅ bra kväll.

Inga kommentarer: